روده ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال

روده: ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال جام جهانی برنامه ریزی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی راه اندازی است ، تلگرام&quot، مدیر خبر رسان سروش هم روی گوشی اش&quot

چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ بود که نوتیفیکشن خبر رسان تلگرام موبایلم ساعت ۱۷:۵۹ به صدا درآمد، علی رغم قبل که به نوتیفیکیشن ها اهمیت نمی دادم، این بار این خبر را هم

راه اندازی است ، تلگرام&quot، مدیر خبر رسان سروش هم روی گوشی اش&quot

مدیر خبر رسان سروش هم روی گوشی اش"تلگرام" راه اندازی است

عبارات مهم : تلگرام

چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ بود که نوتیفیکشن خبر رسان تلگرام موبایلم ساعت ۱۷:۵۹ به صدا درآمد، علی رغم قبل که به نوتیفیکیشن ها اهمیت نمی دادم، این بار این خبر را هم خواندم و هم متعجب شدم! «میثم سیدصالحی»، مدیر خبر رسان ایرانی سروش به خبر رسان تلگرام پیوست!.

راه اندازی است ، تلگرام&quot، مدیر خبر رسان سروش هم روی گوشی اش&quot

اول فکر کردم شاید اسم فرد را اشتباه خواندم و مجدد که صفحه گوشی تلفن همراه را نگاه کردم، دیدم نخیر، خودش هست. ولی یک مدیرپیام رسان ایرانی آیا باید مجدد خبر رسان تلگرام را راه اندازی کند؟ از «سروش» ناامید شده است است یا اینکه می خواهد جلب توجه کند و دوباره خود را به دنیای خبر بیاورد؟ همان موقع بود که «اینستاگرام» توانایی تازه خود را (سوال پرسیدن) ارائه داده بود، از صفحه موبایلم اسکرین شات گرفتم و از بازدیدکنندگان پرسش کردم آیا مدیر سروش باید مجدد «تلگرام» راه اندازی کند؟

«آمده به دوستانش سر بزند»، «شاید خواسته در خبر رسان تلگرام همکاران خائنش را بشناسد»، «نیاز داشته با همه ارتباط بگیرد»، «به هر حال هر اهل رسانه ای باید از رقیب و توانایی اش خبر داشته باشد و این یک چیز معقول و منطقی است»، «خودشان هم می دانند چه نرم افزار مزخرفی راه انداخته اند»، «به علت اینکه یک سری خبر های شخصی دارد که می خواهد کسی آنها را نخواند» و… پاسخ بازدیدکنندگان اینستاگرام به این خبر بود.

چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ بود که نوتیفیکشن خبر رسان تلگرام موبایلم ساعت ۱۷:۵۹ به صدا درآمد، علی رغم قبل که به نوتیفیکیشن ها اهمیت نمی دادم، این بار این خبر را هم

امروز با یکی از نزدیکان «میثم سیدصالحی» که صحبت می کردم، از او پرسش کردم آیا این شخص باید خبر رسان تلگرام راه اندازی کند، در حالی که ما و رسانه های دیگر داریم تلاش می کنیم فرهنگ استفاده از خبر رسان ایرانی را در بین بازدیدکنندگان جا بیندازیم!

پاسخ جالبی داشت، گفت: «همان روز آقای سیدصالحی در جلسه با بعضی افراد بودند که ادعای حمایت از خبر رسان های ایرانی و عدم حمایت از خبر رسان تلگرام را داشتند، سید صالحی خطاب به آنها می گوید: «در این وقت شما می توانید بدون استفاده از فیلترشکن به آسانی خبر رسان تلگرام را راه اندازی کنید یعنی کد فعالسازی را دریافت کنید.» آن مردها این حرف را قبول نمی کنند و سیدصالحی جهت اثبات حرفش مجبور به راه اندازی خبر رسان تلگرام در حضور مردها می شود که درنهایت همه دیدند کد فعالسازی جهت شماره همراه سیدصالحی ارسال شد و او توانست بدون استفاده از هیچ فیلترشکنی خبر رسان تلگرام را روی گوشی خود فعال کند.»

نکته قابل توجه این است که علی رغم اینکه من از خبر رسان تلگرام استفاده نمی کنم ولی هنوز نتیفیکیشن های این اپلیکیشن روی صفحه موبایلم، اعلام می شود که این امر هم خود گواهی بر عدم اجرای درست فیلترینگ خبر رسان تلگرام است.

راه اندازی است ، تلگرام&quot، مدیر خبر رسان سروش هم روی گوشی اش&quot

حالا هی ما بگوییم از خبر رسان ایرانی استفاده کنید، هی بگوییم «تلگرام» هم در فضای انحصاری «وایبر» روی کار آمد و جان گرفت، هی بگوییم آقا، برادر، رئیس، مدیر این فضا، فضای انحصار خبر رسان تلگرام نیست، خودت و ما را گول نزن، ولی کو گوش شنوا؟

روزنامه فرهیختگان

واژه های کلیدی: تلگرام | اندازی | ایرانی | استفاده | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار