روده ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال

روده: ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال جام جهانی برنامه ریزی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رونالدو کاپیتان رئال مادرید می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جدایی په په از رئال مادرید باعث شد کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان سوم تیم اسپانیایی گزینش شود. مهاجم پرتغالی بعد از سرخی

رونالدو کاپیتان رئال مادرید می‌شود

رونالدو کاپیتان رئال مادرید می شود

عبارات مهم : رونالدو

مهاجم پرتغالی رئال مادرید کاپیتان سوم تیمش خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جدایی په په از رئال مادرید باعث شد کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان سوم تیم اسپانیایی گزینش شود. مهاجم پرتغالی بعد از سرخیو راموس و مارسلو کاپیتان تیم مادریدی خواهد شد. این نقش جدید، مسئولیت هایی جهت رونالدو دارد. او در مادرید تصمیماتی نیز خواهد گرفت و به همراه راموس و مارسلو و فلورنتینو پرس (رییس باشگاه) جلسات شرکت خواهد کرد. رییس کلوب با سه کاپیتان راجع به پرسشها تیم صحبت خواهد کرد. همچنین مهاجم پرتغالی با بازیکنان مذاکره خواهد کرد و نظرات کادرفنی را به آنها خواهد گفت .

رونالدو کاپیتان رئال مادرید می‌شود

رونالدو پیش از این در فهرست کاپیتان ها به عنوان کاپیتان چهارم حضور داشت ولی چنین وظایفی نداشت. او با عنوان تازه وظایف بیشتری خواهد داشت. بازیکن پرتغالی جهت نخستین بار توانست در ۶ ژانویه ۲۰۱۲ بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد چون ایکر کاسیاس و گونسالو ایگواین نیمکت نشین بودند و راموس و مارسلو دراین بازی حضور نداشتند.

بازیکن پرتغالی تنها شش دقیقه بعد از بازی، بازوبند را به کاسیاس پیشنهاد کرد. دروازه بان اسپانیایی به خاطر اخراج سریع هنگام آنتونیو آدان وارد زمین شد. با این حال کاسیاس درخواست رونالدو را نپذیرفت. جدایی این دروازه بان از مادرید در سال ۲۰۱۵ باعث شد مهاجم پرتغالی کاپیتان چهارم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جدایی په په از رئال مادرید باعث شد کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان سوم تیم اسپانیایی گزینش شود. مهاجم پرتغالی بعد از سرخی

بنزما در فهرست کاپیتان ها

پس از این که رونالدو به عنوان کاپیتان سوم سفید پوشان معرفی شود کریم بنزما به جای او کاپیتان چهارم تیم خواهد شد. نخستین بار است مهاجم فرانسوی از وقت حضورش در مادرید به این فهرست راه پیدا می کند. بنزما بعد از هشت فصل حضور در مادرید نهمین فصل را با چنین افتخاری شروع می کند. بازیکن فرانسوی تاکنون ۳۶۵ بازی با پیراهن مادرید بازی کرده است و در ۱۱۸ گل به ثمر رسانده است.

واژه های کلیدی: رونالدو | رونالدو | کریم بنزما | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار