روده ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال

روده: ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال جام جهانی برنامه ریزی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مسمومیت ۱۷ کشتی‌گیر تیم ملی در جام تختی

در حالیکه فرنگی‌کاران تیم ملی چند روز پیش از شروع جام تختی، اردوی تدارکاتی خود را در ماهشهر میزبان این رقابت‌ها برپا کرده بودند بدلیل مسمومیت شدید غذایی و آنفلو

مسمومیت ۱۷ کشتی‌گیر تیم ملی در جام تختی

مسمومیت ۱۷ کشتی گیر تیم ملی در جام تختی

عبارات مهم : ایران

در حالیکه فرنگی کاران تیم ملی چند روز پیش از شروع جام تختی، اردوی تدارکاتی خود را در ماهشهر میزبان این مسابقه ها برپا کرده بودند بدلیل مسمومیت شدید غذایی و آنفلونزا راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایسنا، ۳۰ فرنگی کار کشور عزیزمان ایران در سی و هشتمین دوره مسابقه های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، یک هفته قبل از شروع این مسابقه ها با صلاحدید کادر فنی تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را در شهر بندری ماهشهر در استان خوزستان به عنوان میزبان مسابقه های جام تختی برپا کردند تا با عوض کردن مکان اردوهای تیم ملی با آمادگی معنوی و روانی هر چه زیاد در این مسابقه ها حاضر شوند.

مسمومیت ۱۷ کشتی‌گیر تیم ملی در جام تختی

اما اوضاع غذای محل اسکان فرنگی کاران تیم ملی در ماهشهر از کیفیت مورد نیاز برخوردار نبود و همین امر از روز نخست کشتی گیران را با پرسشها جدی مواجه کرد و در نهایت مسمومیت غذایی و همچنین آنفلوآنزا کار ۱۷ فرنگی کار کشور عزیزمان ایران که باید در جام تختی به مصاف حریفانشان می رفتند را به بیمارستان کشاند و این عنوان حتی تا روز وزن کشی و بعد از آن نیز ادامه داشت و کشتی گیران هر روز مجبور به استفاده از سرم و تعداد زیادی قرص بودند.

در این میان آلودگی هوای خوزستان و وجود ریزگردها در آسمان این استان که به معضلی چند ساله تبدیل شده است نیز در شدت یافتن بیماری کشتی گیران نقش داشته است.

در حالیکه فرنگی‌کاران تیم ملی چند روز پیش از شروع جام تختی، اردوی تدارکاتی خود را در ماهشهر میزبان این رقابت‌ها برپا کرده بودند بدلیل مسمومیت شدید غذایی و آنفلو

نفراتی مانند افشین بیابانگرد و یوسف قادریان دارندگان مدال برنز جهان،محمد نوربخش، فرشاد بلفکه، شهاب قوره جیلی و … بیش از سایرین دچار مسمومیت شدند و همین امر نیز در تحلیل قوای جسمانی و شکست نفراتی همچون بیابانگرد و قادریان نقش عمده ای داشت.

البته با حضور کادر اجرایی فدراسیون کشتی در ماهشهر و پیگیری فوری به این موضوع، اوضاع غذایی کشتی گیران اصلاح پیدا کرد و این عنوان حل شد هر چند عوارض مسمومیت حتی تا آخر مسابقه های نیز ادامه داشت.

همچنین به گفته تعدادی از کشتی گیران غذایی که در این مدت در اختیار آنها قرار می گرفت همان غذای عادی بود که به پرسنل یکی از شرکت ها داده می شد و از کیفیت مورد نیاز برخوردار نبود و با غذایی که ملی پوشان در اردوهای پایتخت کشور عزیزمان ایران استفاده می کنند تفاوت داشت.

مسمومیت ۱۷ کشتی‌گیر تیم ملی در جام تختی

به گزارش ایسنا، البته میزبانی ماهشهر از رقابتهای جام تختی با ابراز رضایت تیمهای شرکت کننده و مهمانان داخلی و خارجی همراه بود و این پرسشها در اردوی یک هفته ای پیش از مسابقه های جهت کشتی گیران کشور عزیزمان ایران بوجود آمده بود.

واژه های کلیدی: ایران | فرنگی | مسابقه | مسمومیت | اردوی تدارکاتی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار