روده ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال

روده: ایران افزایش سرمربی برنامه فوتبال جام جهانی برنامه ریزی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

بررسی حضور بعضی مربیان کروات در فوتبال کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که این مربیان در سالها فعالیت‌شان نتوانسته‌اند موفقیت چشمگیری کسب کنند ولی همچنان در بین ت

آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

عبارات مهم : ایران

بررسی حضور بعضی مربیان کروات در فوتبال کشور عزیزمان ایران نشان می دهد که این مربیان در سالها فعالیت ارزش نتوانسته اند موفقیت چشمگیری کسب کنند ولی همچنان در بین تیم ها خواهان دارند!

به گزارش مهر، دراگان اسکوچیچ مربی ۴۹ ساله کروات که نام و صورت ای آشنا در فوتبال کشور عزیزمان ایران دارد، با پذیرفتن هدایت خونه به خونه جای جواد نکونام را در این تیم گرفت تا تعداد کروات های نیمکت نشین در لیگ دسته اول به دو نفر برسد.

آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

اسکوچیچ پیش از این هدایت تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان انزلی را در کشور عزیزمان ایران بر عهده داشت. ولی جالب اینجاست که طی سال های اخیر او آلترناتیو بسیاری از مربیان لیگ برتری بوده و بارها از او به عنوان گزینه ای بسیار جدی جهت پذیرفتن هدایت استقلال یاد شده است بود. اتفاقی که البته هرگز نیفتاد.

این مربی کروات با تیم ملوان وارد فوتبال کشور عزیزمان ایران شد و بعد از یک فصل تقریبا خوب با ملوان در سال ۹۳ با قراردادی دو ساله جای حسین فرکی را در فولاد گرفت تا از عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر دفاع کند. هرچند اسکوچیچ نتوانست قهرمانی فولاد را تکرار کند، ولی عملکرد او غیر قابل قبول هم نبود و در حالی که یک فصل دیگر با فولاد قرارداد داشت، به نحوه عجیبی خواهان فسخ قراردادش با این تیم شد تا جهت نخستین بار از او باعنوان گزینه هدایت استقلال یاد شود.

بررسی حضور بعضی مربیان کروات در فوتبال کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که این مربیان در سالها فعالیت‌شان نتوانسته‌اند موفقیت چشمگیری کسب کنند ولی همچنان در بین ت

این آخرین حضور اسکوچیچ در فوتبال کشور عزیزمان ایران بود و گرچه در تمام این سالها همواره نام او در فوتبال کشور عزیزمان ایران مطرح بود، ولی عملا هرگز روی نیمکت هیچ تیمی ننشست تا شب گذشته که سر از خونه به خونه در لیگ یک در آورد.

نکته جالب در خصوص اسکوچیچ این است بعد از فسخ یک طرفه با فولاد که بنا به درخواست خودش صورت گرفت در سال ۹۴ تاکنون نه تنها در ایران، بلکه در هیچ کشور دیگری فعالیت مربیگری نداشت و چه بسا اگر به خونه به خونه در لیگ یک نمی پیوست، همچنان دور از فضای مربیگری بود.

لوکا بوناچیچ یکی دیگر از کروات های نام آشنا در فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. این مربی ۱۴ سال پیش جهت نخستین بار با فولاد خوزستان وارد فوتبال کشور عزیزمان ایران شد و در این ۱۴ سال گذشته نشستن روی نیمکت تیم های ایرانی زیادی را تجربه کرد. فولاد خوزستان، استقلال اهواز، سپاهان، مس کرمان و ذوب آهن تیم هایی بودند که بوناچیچ در این سالها هدایت آنها را تجربه کرد. بوناچیچ در بعضی از این تیم ها مثل فولاد، مس کرمان و گسترش زیاد از یک مقطع فعالیت داشت. شاید اوج موفقیت او در فوتبال کشور عزیزمان ایران با تیم سپاهان بود.

آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

بوناچیچ از سال ۲۰۰۳ که وارد فوتبال کشور عزیزمان ایران شد، اغلب هدایت تیم های ایرانی را عهده دار بود و خیلی کم دیده شد که در جایی غیر از کشور عزیزمان ایران فعالیت مربیگری داشته باشد. هایدوک اشپیلت، النصر، الشحانیه و الاهلی تیم هایی بوند که بوناچیچ لابلای حضور در کشور عزیزمان ایران در مقاطع کوتاهی هدایت آنها را بر عهده داشت. بوناچیچ زیاد فعالیت مربیگری اش در ۱۴ سال گذشته را در فوتبال کشور عزیزمان ایران پشت سر گذاشته است.

در دو دهه اخیر کروات های زیادی در فوتبال کشور عزیزمان ایران بعنوان مربی حضور داشتند که یکی از نام آشنا ترین آنها بی تردید وینگو بگوویچ هست. بگوویچ ۶۹ ساله سبقه عجیبی در فوتبال کشور عزیزمان ایران دارد و می توان او را پرکارترین مربی در فوتبال کشور عزیزمان ایران در همه سالهای اخیر دانست. آنقدر که بگوویچ در همه این سالها در فوتبال کشور عزیزمان ایران فعالیت کرده هیچ مربی ایرانی و خارجی فعالیت نداشته هست.

بررسی حضور بعضی مربیان کروات در فوتبال کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که این مربیان در سالها فعالیت‌شان نتوانسته‌اند موفقیت چشمگیری کسب کنند ولی همچنان در بین ت

این پیرمرد کروات جهت نخستین بار در سال ۷۸ و با تیم فولاد وارد فوتبال کشور عزیزمان ایران شد و حضور وی در فوتبال کشور عزیزمان ایران تاکنون بلا وقفه ادامه دارد تا وی سابقه حدود ۱۸ سال حضور در فوتبال کشور عزیزمان ایران را در کارنامه داشته باشد و از این حیث صاحب یک رکورد جالب توجه شده است باشد.

بگوویچ در تمام این دوران تنها یک فصل خارج از کشور عزیزمان ایران فعالیت کرد و آن هم به حضور وی در تیم الوصل امارات در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ باز می گردد. بگوویچ به جز کشور عزیزمان ایران تنها در دو مقطع کوتاه در دو کشور دیگر فعالیت مربیگری داشته. او به جز الوصل امارات تنها در یک مقطع در تیم پی.ان.کی. اشپیلت کرواسی بعنوان سرمربی کار کرده هست.

آیا بعضی مربیان کروات فقط در فوتبال کشور عزیزمان ایران بازار کار دارند؟

وینگو در تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس، پگاه گیلان، پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، مس رفسنجان، مس کرمان و گل گهر سیرجان فعالیت مربیگری داشته هست. وی در تیم پرسپولیس در دو مقطع روی نیمکت نشسته که یک مقطع آن سرمربی تیم بوده و در مقطع دوم بعنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت داشته است.

بگوویچ در تیم پاس همدان هم در دو مقطع فعالیت داشته که یکبار در لیگ برتر و یکبار هم در لیگ دسته اول با ان همکاری داشته هست. وی همچنین یکبار هم بعنوان سرمربی تیم ملی امید گزینش شد که از راهیابی به مسابقه های المپیک ۲۰۰۸ باز ماند.

این آمارها نشان می دهد بعضی مربیان خارجی بازار کارشان فقط در کشور عزیزمان ایران است و خارج از کشور عزیزمان ایران بازار کار مناسبی ندارند. بعنوان مثال همین اسکوچیچ از زمانی که خود خواسته قراردادش را با فولاد فسخ کرد تا امروز نتوانست به هیچ تیمی بپیوندد تا این که دوباره به کشور عزیزمان ایران بازگشت.

خونه به خونه در لیگ دسته اول با جواد نکونام پیشرفت خوبی داشت و در حال حاضر نیز با ۳۲ امتیاز بعد از نفت مسجد سلیمان، بادران و نساجی در رده چهارم جدول واقع شده است است و از شانس خوبی جهت افزایش برخوردار هست. این تیم همچنین تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم اوج آمد و حتی جهت قهرمانی در این جام هم خود را بدون شانس نمی بیند.

باید دید راهی را که نکونام با این تیم در پیش گرفت اسکوچیچ چطور ادامه داده و آیا این تیم متمول لیگ یکی را به سر منزل مقصود می رساند یا نه.

واژه های کلیدی: ایران | کروات | فعالیت | ایرانی | فوتبال | فولاد خوزستان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار